کانال هوا نیز علاوه بر دیگر وسایل نصب تاسیساتی برای نصب تجهیزات ساختمانی لازم است. کانال هوا را می توان با فلنج کانال هوا نصب کرد.در ادامه به تعریف و اجزا و نحوه نصب فلنج کانال هوا می پردازیم.

فلنج کانال هوا چیست؟

قدیم برای نصب کانال هوا به یکدیگر از فلنج کانال هوا سنتی استفاده می شد. کانال هوا سنتی معایبی نظیر استفاده از رنگ وضد رنگ، برشکاری نامناسب،جوشکاری و ظاهری نامناسب داشت. در نتیجه فلنج کانال هوا مدولار جایگزین روش قدیمی شد.فلنج کانال هوا از پروفیل با پوشش گالوانیزه گرم می باشد. از طریق گوشه، کلیپس و ماستیک می توان فلنج ها را به راحتی و آسان در دهانه کانال هوا نصب شوند.

اجزا فلنج کانال هوا:

مهم ترین اجزا برای نصب فلنج کانال هوا، پروفیل فلنج می باشد. پروفیل فلنج امکان نصب بین دو کانال را تشکیل می دهد. دومین اجزا برای نصب گوشه فلنج می باشد که امکان ایجاد قاب می شود. هر چهار طرف قاب از گوشه فلنج تشکیل می شوند. به کمک نوار گسکت می توان هوا بندی و درزبندی را مهار کرد. در انتها از کلیپس فلنج استفاده می شود که وظیفه اتصال دو قاب ساخته شده است.

کانال هوا نیز علاوه بر دیگر وسایل نصب تاسیساتی برای نصب تجهیزات ساختمانی لازم است. کانال هوا را می توان با فلنج کانال هوا نصب کرد.در ادامه به تعریف و اجزا و نحوه نصب فلنج کانال هوا می پردازیم.

نحوه نصب فلنج کانال هوا:

با توجه به دهانه و ضخامت کانال، پروفیل فلنچ مورد نظر را انتخاب می شود. برای ثابت نگهداشتن پروفیل فلنچ و کانال هوا از پیچ خودکار استفاده می شود. در نهایت به کمک گوشه فلنج برای ایجاد قابت به انتهای پروفیل ها وصل می شوند.به دلیل استحکام از چهار گوشه فلنج در چهار طرف کانال هوا قرار می گیرد.

شرکت کانکت پروفیل فلنج و گوشه فلنج در سایز ها و ابعاد مختلفی مطابق کانال هوا عرضه می کند.

محصولات برند کانکت دارای بالاترین کیفیت ساخت در نمونه های تولید شده ایرانی هستند. بست های تاسیساتی این شرکت از مرغوب ترین مواد اولیه تشکیل شده اند. تمامی محصولات توسط مهندسان فنی شرکت کانکت تست و بررسی تخصصی می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران در قیمت بازرگانی تماس بگیرید. مشاهده جدید ترین محصولات این مجموعه را در شبکه اینستاگرام می توانید مشاهده کنید.

تمامی محصولات فلنج کانال هوا

سبد خرید