پیش فرض, معرفی محصولات

معرفی بست رگلاژی

بست رگلاژی

معرفی و بررسی بست رگلاژی

بست رگلاژی و یا بست آویز رگلاژی از جمله پر مصرف ترین نوع بست در سیستم تاسیسات می باشد. مهم ترین کاربرد محصول به عنوان نگه دارنده لوله های فاضلابی، فلزی، چدنی، پلیکا و … است. این سبک از بست نسبت به سایز دهانه لوله از 21.3 الی 168.3 میلی متر متغیر می باشد. ضخامت هایی که از این محصول در بازار وجود دارد بین 2 الی 2.5 میلی متر است. در ادامه به کاربرد و ویژگی های این محصول می پردازیم.

بست رگلاژی

کاربرد بست رگلاژی

این نوع بست به صورتی طراحی شده است که برای لوله های زیرسقفی و دیواری و رایزر ها مناسب باشد. این محصول در لوله کشی تجهیزات ساختمانی و بیمارستانی و صنعتی کاربرد فراوانی دارد.

ویژگی بست رگلاژی

ویژگی اصلی محصول در ورق تولیدی آن است. بدین معنی که ضخامت و پهنای بیشتر ورق باعث ایجاد تحمل و مقاومت بالا می شود. وجود لبه ها در قسمت رگلاژ به لوله امکان اجازه شیب را میدهد و تنظیم ارتفاع پس از نصب در زیر سقف را فراهم می کند. امکان رگلاژ کردن و شیب دادن تنها مخصوص این سبک از بست های تاسیساتی می باشد.

نحوه نصب بست های رگلاژی

نصب این محصول به دو شیوه نصب مستقیم به وسیله انکر و یا نصب بر روی پروفیل صورت می گیرد. برای نصب با انکر اپراتور نیاز به دریل و مته سایز مناسب دارد. انکر های از داخل رزوه را در سقف و یا دیوار می توان نصب کرد. پیچ متری رابط بین انکر و بست می باشد. اگر از چند ردیف لوله در تاسیسات خود استفاده می کنید، باید از نصب به وسیله سیستم پروفیل کمک بگیرید. محصول توانایی نصب بر روی پروفیا های شرکت کانکت را دارد. پیچ مخصوص رابط بین بست و پروفیل را می توانید در فروشگاه این مجموعه مشاهده کنید.

اجزای بست رگلاژی

بست رگلاژی کانکت از دو اجزا اصلی تشکیل شده است، حلقه اصلی یا رویه بست که به صورت یو شکل از جنس آهنی می باشد و با قطعه لاستیکی به عنوان روکش روی آن قرار گرفته و بعد از آن زیره بست که متصل به حلقه اصلی می باشد که با وجود  سوراخی که در این قسمت می باشد می توان راد مورد نظر خود را به همراه مهره نصب کرد.

قطعه فلزی بست رگلاژی کانکت از جنس فولاد با روکش 10 تا 20 میکرون به صورت گالوانیزه که  طبق استاندارد DIN EN 10025-2 و قطعه لاستیکی از جنس EPDM می باشد و با توجه به نیاز مشتری امکان ساخت سفارشی به صورت   UCP500وجود دارد.

بست آویز رگلاژی

محصولات برند کانکت دارای بالاترین کیفیت ساخت در نمونه های تولید شده ایرانی هستند. بست های تاسیساتی این شرکت از مرغوب ترین مواد اولیه تشکیل شده اند. تمامی محصولات توسط مهندسان فنی شرکت کانکت تست و بررسی تخصصی می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران در قیمت بازرگانی تماس بگیرید. مشاهده جدید ترین محصولات این مجموعه را در شبکه اینستاگرام می توانید مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *