پیش فرض

سیستم نصب پنل خورشیدی

پنل خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی به این معنا است که با دریافت انرژی خورشیدی آن را تبدیل به الکتریسته می کند. این سیستم قابل استفاده در مصارف تجاری و مسکونی می باشد.استفاده از سیستم های برق خورشیدی امروزه بسیار متداول شده است.یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن این است که می توان بدون نیاز به برق در هر مکانی انرژی الکتریکی مصرفی شما را تامین کند.

ویژگی پنل های خورشیدی:

مهم ترین مزیت پنل های خورشیدی که می توان به آن اشاره کرد. سادگی و آسانی نصب و هزینه نگهداری پایین و طول عمر بالا و عدم وابستگی به برق شبکه می باشد. این ویژگی ها باعث شده است که استفاده از این نوع سیستم جایگزینی مناسب برای دسترسی به انرژی الکتریکی در مناطق دور از شبکه برق تبدیل شده است.

 

نصب سیستم خورشیدی

نصب پنل های خورشیدی:

همانطور که می دانید انرژی خورشیدی یکی از پاک ترین و ارزان ترین منابع انرژی تجدیدپذیر می باشد.در دنیای امروز با افزایش جمعیت، منابع انرژی های فسیلی رو به کاهش هستند. در نتیجه پنل های خورشیدی به عنوان یک فن آوری جدید و پاک در تامین انرژی جایگزین، مورد استقبال متخصصان قرار گرفته است.

سیستم ساپورت مدولار امکان نصب پنل های خورشیدی را با حفظ ایمنی و اطمینان بالا، سریع و آسان فراهم می کند.این سیستم شامل پروفیل های مختلف و طیف وسیعی از لوازم جانبی است.پروفیل ها و اکثر لوازم جانبی از فولاد ساخته شده اند. به دلیل داشتن پوشش گالوانیزه گرم ، برای استفاده در فضای باز مناسب است.

 

نصب پنل های خورشیدی به صورت مدولار

مزیت نصب پنل های خورشیدی به صورت مدولار:

مزیت های اصلی سیستم ساپورت مدولار برای نصب پنل های خورشیدی می توان به جنس پروفیل ها که به صورت گالوانیزه گرم می باشد. امکان تطبیق پذیری محصولات برای انواع مختلف نصب و نصب سریع و آسان اشاره کرد. محصولات کانکت به دلیل همه این ویژگی ها ، راه حل های ایده آل برای سیستم های پنل های خورشیدی ارائه می دهند.

 

برای دریافت مشاوره و اطلاعات فنی در سیستم تاسیسات و بست های تاسیساتی ، با کارشناسان فنی شرکت کانکت و اطلاعات از قیمت می توانید از طریق برنامه اینستاگرام و همچنین تماس تلفنی به صورت مستقیم در ارتباط باشید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *